Husk at bestille inden hvis du vil have din mad allerede i næste uge.

Handelsbetingelser


Handelsbetingelser

Nedennævnte handelsbetingelser er gældende for så vel B2B samt private kunder der anvender webshoppen for Get Fit Food ApS.

Læs regler og retningslinjer nedenfor under de enkelte punkter og bemærk dine rettigheder som forbruger når du handler hos os.

Afgivelse af bestilling:

  • Som kunde ved Get Fit Food ApS, modtages måltider i den af dig bestilte periode.
  • Vi arbejder for 100 % tilfredshedsgaranti, er der spørgsmål kan du altid kontakte os på support@getfitfood.dk imellem 10:00-17:00 (mandag - torsdag) 10:00 - 15:00 (fredag). Lukket helligdage.

Levering / afhentning:

  • Leveringsdage tirsdag og torsdag. Get Fit Food ApS samarbejder med ekstern distributionsvirksomhed, der koordinerer udkørsel i samarbejde med Get Fit Food ApS og dig som kunde. Din levering kan forventes i tidsrummet 16–22. Henvendelser vedr. levering foretages på mail levering@getfitfood.dk for Sjælland & for Fyn og Jylland på mail erhverv@n-drive.dk.

Du har mulighed for at angive, hvor pakken skal sættes (terrasse, trappe, carport el. lign.). Angiver du ikke noget sted – sætter vi din pakke ved hoveddøren, hvis du ikke er hjemme på det aftalte tidspunkt. Du kan også få levering til din arbejdsplads.

Chaufføren tager ikke leverancer med retur, og Get Fit Food ApS påtager sig ikke ansvar for eventuelt tyveri eller hærværk efter leveringen.

Emballagesystem

Du betaler 50 kr. til Get Fit Food’s emballagesystem når du modtager dine første termokasser. Træffes kunden på adressen ved levering, vil vi tømme kassen og tage den med retur. For at skåne miljøet genbruger vi emballagen og derfor er det vigtigt at kasser og køleelementer er sat frem ved næste levering. Ved gentagende gange at kasser og køleelementer ikke er sat frem tillader vi os at opkræve emballageafgiften igen.
Beløbet refunderes ikke. Når du har bestilt første gang og betalt for emballage, vil du ikke blive opkrævet ved din næste bestilling, så længe at du bestiller med samme navn, adresse og e-mailadresse. Går der 60 dage fra sidste bestillingsdato før du bestiller igen, vil du skulle betale emballageafgift igen.

Sms service:

Vi sender en sms ud hver gang at dine uger løber ud. Du kan til hver en tid afmelde når du har modtaget din første sms.

Allergener:

Hvis du har spørgsmål med hensyn til allergener så skriv en mail til support@getfitfood.dk

Udebleven levering og erstatningsvarer:

Er levering af din pakke ikke sket senest kl. 21:30 på leveringsdagen kan du kontakte Get Fit Food ApS på telefon +45 2222 3379 imellem 10:00 - 17:00 (mandag - torsdag) 10:00 - 15:00 (fredag). Vi vil prøve at spore leveringen og efter levere og ellers kreditere dig din manglende pakke. Ved manglende levering skal vi have besked på +45 2222 3379 imellem 10:00 - 17:00 (mandag - torsdag) 10:00 - 15:00 (fredag). Lukket helligdage.

  • Levering foretages i særlige kølekasser med køle elementer. Bemærk kølekasser og elementer er Get Fit Food ApS og eksternsamarbejdspartners ejendom og skal returneres når du modtager din næste levering. Såfremt kasser og elementer ikke returneres, forbeholder vi os retten til fakturering af faktisk sum for nyanskaffelse 250 kr.

Afhentning gøres på Mileparken 10 – 2740 Skovlunde:

Tirsdag i tidsrummet 17:00 – 19:00 og torsdag i tidsrummet 17.00 – 19.00.

Betaling:

  • Betaling foretages forud for den bestilte periode. Pengene trækkes når bestillingen er gennemført og du har modtaget bekræftelse herfor.

Priser:

  • De til enhver tid gældende priser hos Get Fit Food ApS fremgår af vores website. Der tages forbehold for system og dataregistrering fra vores side.
  • Alle priser er inklusive 25 % dansk moms.

Datasikkerhed:

Get Fit Food ApS bruger sikkerhedsprotokollen SSL, som krypterer information mellem din Internet browser og betalingsserveren, i vores tilfælde Tellers / PBS. Det betyder, at de oplysninger, du afgiver ved betaling med Dankort eller kreditkort, beskyttes under overførelsen fra din computer videre til os.

Get Fit Food ApS overholder reglerne for E-mærkning:

  • Vi bruger aldrig dine personoplysninger til andet end vores samhandel.
  • Vi videregiver aldrig dine personoplysninger til tredje person.
  • Vi gør dig altid klart og tydeligt opmærksom på betingelserne for handlen.
  • Vi gør dig altid klart og tydeligt opmærksom på dine fortrydelses- og reklamationsrettigheder.
  • Vores betalingsløsning er krypteret og sikkerhedsgodkendt.
  • Vi oplyser dig tydeligt om, hvilken virksomhed du handler med.
  • Vi sender dig aldrig nyhedsbreve, uden at du udtrykkeligt har accepteret det.

Betaling:

Du kan betale med de mest almindelige danske og internationale betalingskort som Dankort, Visa/Dankort, MasterCard, Visa, Visa Electron, Udover det kan du benytte MobilePay.

Ved betaling med Dankort eller kreditkort skal du blot indtaste dit kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre ved bestillingen af varen. Vi ligger ingen gebyrer på din betaling med kreditkort.

Når du bruger betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1.200 kr., hvis dit Dankort misbruges ved brug af PIN-koden. Data, du sender til Get Fit Food ApS i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem.

Bestiller du ind i en ferie periode forbeholder vi os retten til ikke at skulle tilbagebetale beløbet, hvis kunden skulle have overset ferieperioden. Den eller de bestilte uger vil blive leveret efter ferieperiodens ophør.

Manglende betaling B2B kunder med fakturering ved kreditgodkendelse:

Hvis vi ikke modtager rettidig betaling for leverede varer sender vi 1. rykker efter forfald. Hvis vi fortsat ikke modtager betaling stopper vi leveringen og samtidig sender vi 2. rykker med et gebyr på 100 kr. Ved fortsat manglende betaling modtager du 3. rykker med et varsel om overdragelse til inkasso og registrering i skyldnerregister. Vi forbeholder os ret til at stoppe for leverancer uden varsel, ved manglende betaling.

Fortrydelsesret:

Du har som udgangspunkt ikke fortrydelsesret, når du køber fødevare hos Get Fit Food ApS. Det betyder, at du ikke kan fortryde hele eller dele af dit foretaget køb så snart dette er foretaget, gennemført og bekræftet i systemet.

Du kan klage over varer, der ikke er i orden, beskadiget eller på anden måde ikke lever op til det ved bestillingen angivne og aftalt.

Klagen skal indgives via mail på support@getfitfood.dk straks efter modtagelsen, så vil vi behandle din henvendelse ASAP og vende retur til dig med en løsning og Evt. kreditering i sagen, såfremt dette vurderes berettiget.

Persondataregistrering:

I forbindelse med ordreafgivelse beder vi om personlige oplysninger i det omfang, det er nødvendigt for at sikre korrekt levering af de bestilte varer. Oplysningerne er navn, adresse, e-mail og telefonnummer.

Get Fit Food ApS lagre dine oplysninger forsvarligt og udelukkende til brug for vores regnskaber og som dokumentation for salget. Oplysningerne gemmes i 5 år, som det kræves i bogføringsloven. De bliver ikke misbrugt til markedsføring eller videregivet til tredjepart.

Get Fit Food ApS opbevarer ingen oplysninger om kortnumre eller kontonumre i forbindelse med køb med Dankort eller andre betalingskort. Alle kortbetalinger afvikles via en krypteret, sikker forbindelse for at sikre dig mod misbrug.

Tilmelder du dig vores nyhedsbrev, registreres du med navn og e-mail. Disse oplysninger gemmes og bruges kun i forbindelse med udsendelse af nyhedsbreve.

Du har altid mulighed for indsigt i dine data, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.

Klagegang:

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på support@getfitfood.dk eller telefon +45 2222 3379 imellem 10:00 - 17:00 (mandag - torsdag) 10:00 - 15:00 (fredag). Lukket helligdage. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan en klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Konfliktløsning. Du kan klage til Center for konfliktløsning via www.forbrug.dk.

 

Ansvarsfraskrivelse og forbehold:

Get Fit Food ApS kan ikke drages til ansvar for forhold udover hvad der er gældende J.V F, dansk lovgivning.

Vi tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt leveringssvigt. Billeder som er brugt på vore sider er illustrative og kan afvige fra varens egentlige udseende.

Alle vores fødevarers angivelse af energiindhold er vejledende, og er derfor ikke 100%.

Virksomhedsdata:

Get Fit Food ApS
Adresse: Mileparken 10, 2740 Skovlunde
CVR. NR.: 38255398
TLF.: +45 2222 3379
Mail: support@getfitfood.dk