FAQ ( Ofte stillede spørgsmål )

1. BESTILLING

HVORNÅR SKAL JEG BESTILLE?

Vi har 2 deadlines om ugen for hele Danmark med brofaste øer:
1 deadline er TORSDAG kl. 10.00 for levering/afhentning SØNDAG.
2 deadline er SØNDAG kl. 23.59 for levering/afhentning ONSDAG.

Efter deadline søndag kl. 23.59, vil menuen automatisk skifte online og den nye menu vil blive vist.

JEG NÅEDE IKKE AT BESTILLE TIL TIDEN, KAN JEG ALLIGEVEL FÅ MIN MAD I NÆSTE UGE?

Hvis ikke du nåede at bestille inden torsdag kl. 10.00 til levering/afhentning søndag – så kan du bestille inden søndag kl. 23.59 og få levering/afhentning om onsdagen.

JEG KAN IKKE FINDE MIN ORDREBEKRÆFTELSE.

Det er vigtigt du modtager en ordrebekræftelse fra os, da du dér er sikker på, at ordren er gået igennem og alle dine oplysninger omkring bestillingen vil fremgå. Det kan ske, at din ordrebekræftelse er landet i SPAM-filteret. Hvis ikke den ligger dér, så kan du sende en e-mail til support@getfitfood.dk – så gensender vi glædeligt ordrebekræftelsen til dig.

2. BETALING & RABAT

KAN MAN DELE SIN BETALING OP?

Man betaler for alle ugerne på én gang og dermed opnår man rabat.

JEG KAN IKKE SE RABATTEN PÅ MIN ORDREBEKRÆFTELSE?

Prisen falder automatisk med det samme på måltiderne, når man vælger flere uger.

1 uge 2 uger 3 uger 4 uger
Fuld pris -2 kr. pr. måltid -5 kr. pr. måltid -8 kr. pr måltid

Fx koster en menu 2 ’’kylling i karry/mango sauce’’ normalt 76 kr. Bestiller du til 2 uger, så koster den 74 kr. ved 3 uger koster den 71 kr. og ved 4 uger koster den 68 kr.

Alt andet end hovedmåltiderne har en fast pris.

HVORNÅR KOMMER DER RABATKODE ELLER KONKURRENCE?

Konkurrencer og rabatkoder er sæsonpræget og vil komme løbende på vores nyhedsbrev og sociale medier.

JEG HAR GLEMT AT REGISTRERE MIN RABATKODE. KAN I GØRE NOGET?

Vi kan desværre ikke efterregistrere en rabatkode, så det er vigtigt, at du selv indtaster rabatkoden.

3. LEVERING

Indtast dit postnummer for at se, hvilken dag vi leverer i dit område.


PRIS PÅ LEVERING:
Pris pr. levering: kr. 75,00 pr. uge
Pris pr. firmalevering: kr. 125,00 pr. uge

JEG ER IKKE HJEMME VED LEVERING.

Det er dit ansvar, at chaufføren kan komme til valgte leveringssted, da vi ikke leverer foran opgangsdøre (medmindre det er ønsket), grundet muligt tyveri.

Hvis chaufføren ikke har adgang til din hoveddør/lejlighedsdør på den valgte leveringsdag, så vil vi forsøge at levere til dig igen dagen efter. Dette koster en ekstra levering á 75 kr.
Eftersom det er fødevarer, tilbyder vi ikke 2 genleveringer. Kontakt gerne vores support hurtigst muligt på mail: support@getfitfood.dk, ved yderligere spørgsmål.

KAN JEG ÆNDRE ADRESSEN PÅ MIN LEVERING?

Hvis du ønsker ændring af din leveringsadresse, så skal dette oplyses ugen før levering. Dette sker ved at sende en mail til: support@getfitfood.dk.

(Følgende informationer skal oplyses: Ordrenummer, navn, telefonnummer & adresse)

HVOR LÆNGE KAN MIN MAD HOLDE SIG FRISK I PAPKASSERNE?

Vi pakker din mad om morgenen og leverer måltiderne gennem dagen – i kølebiler der konstant bliver tracket på temperaturen.

Vi anbefaler altid, at måltiderne kommer i køleskabet straks efter levering. Maden skal dog senest være i køleskabet kl. 22:00.

JEG HAR IKKE FÅET LEVERET MIN MAD TIL TIDEN

Vi bestræber os på at levere din måltidskasse inde for det estimerede leveringstidspunkt, som du modtager på SMS på leveringsdagen. Dog gør vi opmærksom på, at den oplyste tid er estimeret og at der tages forbehold for eventuelle forsinkelser grundet trafik og/eller andet.

4. AFHENTNING I SKOVLUNDE

Afhentning foregår i vores butik i Skovlunde, Mileparken 10b.

Søndag kl.: 10.00-16.00
Onsdag kl.: 10.00-18.00


JEG HAR GLEMT/ER FORHINDRET I AT AFHENTE MIN MAD. KAN JEG AFHENTE EN ANDEN DAG?

Tiden kan løbe fra os alle og vi gemmer selvfølgelig dine måltider. De skal dog være afhentet inden fredag kl. 14.00 – ellers vil de blive afskaffet.

Butikkens åbningstider er:

SØNDAG 10.00 – 16.00
MANDAG 10.00 – 16.00
TIRSDAG 10.00 – 16.00
ONSDAG 10.00 – 18.00
TORSDAG 10.00 – 16.00
FREDAG 10.00 – 14.00

KAN JEG ÆNDRE MIN AFHENTNINGSDAG FRA SØNDAG TIL ONSDAG ELLER OMVENDT?

Det kan du i hvert fald. Du skal blot sende os en mail på support@getfitfood.dk senest torsdag kl. 10.00 for, at lave ændringen til næste afhentning.
Vi bekræfter herefter når ændringen er lavet.
(Følgende informationer skal oplyses: Ordrenummer, navn, telefonnummer & adresse)

KAN JEG ÆNDRER MIN ORDRE FRA AFHENTNING TIL LEVERING ELLER OMVENDT?

Intet problem!
Du skal blot sende os en mail hvis ændringen ønskes, ugen inden, senest torsdag kl. 10:00.
Du vil herefter modtage en mail fra os med pris på fragten og vores mobilepay nummer.
Når vi har modtaget et screenshot af din betaling, bekræfter vi ændringen.


(Følgende informationer skal oplyses: Ordrenummer, navn, telefonnummer & adresse)

KAN EN VEN/KÆRESTE/VENINDE MM. AFHENTE MADEN FOR MIG?

Ja, bare der kan fremvises ordrebekræftelse

5. FORTRYDELSE & ÆNDRINGER

KAN JEG KOMME MED ÆNDRINGER TIL MIN NUVÆRENDE ORDRE?

Hvis du ønsker nogle måltider tilføjet til din aktive ordre, så send en mail til support@getfitfood.dk

Du skal være opmærksom på, at din forespørgsel skal være hos os senest torsdag kl. 10:00.

KAN JEG ÆNDRE MIN BESTILLING TIL AT BLIVE LEVERET I EN ANDEN UGE?

Vores retter ændrer sig fra uge til uge, hvilket ikke gør det muligt at springe en uge eller to over.

JEG ØNSKER EN ANDEN MENU END DEN BESTILTE.

Er du kommet til at bestille den forkerte menu, så vil vi selvfølgelig være behjælpelig med at ændre dette, da det er vigtigt for os, at du får det helt rigtige mad. Send en e-mail til: support@getfitfood.dk.

Du skal være opmærksom på, at din forespørgsel skal være hos os senest torsdag kl. 10:00.

(Følgende informationer skal oplyses: Ordrenummer, navn, telefonnummer & adresse)

KAN JEG ANNULLERE DE RESTERENDE UGER AF MIN ORDRE?

Der er som udgangspunkt inden fortrydelsesret, men vi vil selvfølgelig gerne være behjælpelige hvor vi kan.

Hvis du ønsker at annullere det sidste af din ordre, så send en mail til os på: support@getfitfood.dk

Du skal være opmærksom på, at din forespørgsel skal være hos os senest torsdag kl. 10:00, ellers er det ikke muligt for os at annullere din ordre allerede til den efterfølgende uge.

(Følgende informationer skal oplyses: Ordrenummer, navn, telefonnummer & adresse)

6. INFORMATION OM MADEN

Laktose: Hovedmåltider, mellemmåltider og proteinshakes indeholder laktose.
Gluten: Retterne er ikke glutenfri, kun dem med ris. Retter med kødboller og farsbrød indeholder også gluten.
Sukker-/vandindhold: Vores juices er udelukkende pressede af rene råvarer. Der er ingen tilsætningsstoffer.
Holdbarhed: 7 dages holdbarhed på køl, fremgår på label af måltidet. Kan fryses op til 3 måneder.
Kcal, Protein mm. Alt information fremgår på label, når maden modtages.

HVORDAN TILBEREDER JEG RETTERNE?

Prik hul i filmen, eller åben filmen på måltidet i hjørnet, så dampen kan komme ud, derefter 3-4 minutter i mikroovnen på 900W (højeste program).

Måltiderne kan også varmes i en alm varmluftsovn på 120 grader (IKKE mere, ellers smelter bakken) i 15-20 minutter. Tag filmen helt af og nyd dit måltid.

HVORFOR KAN MÅLTIDERNE HOLDE SIG I 7 DAGE PÅ KØL?

Det har at gøre med nedkølingen af de enkelte råvare. Derudover bliver måltiderne gaspakket i naturlig gas, hvilket gør at man kan lave en langt længere holdbarhed.

7. INFORMATION OM MENUERNE

MENU 1 / MENU 2 / MENU 3 / MENU 4

Vi har 4 forskellige portionsstørrelser, som alle er vejet og målt nøje af vores professionelle team. Det er forskellige størrelser men samme retter.

HVILKEN MENU PASSER TIL MIG?

Hvilken menu der passer dig, kommer an på hvad dit mål er. Men uanset om du ønsker at tabe dig, tage på, opbygge muskelmasse eller blot holde vægten, så er vores kalorieberegner din ven og hjælp mod målet.

Det vigtigste for dig er at kende dit ligevægtsindtag. Det vil sige hvor meget mad (kcal) du kan indtage for hverken at tabe dig eller tage på. Det kan du beregne på vores kalorieberegner her: https://getfitfood.dk/måltider-efter-behov/

Her skriver du din alder, højde, vægt samt dit aktivitetsniveau ind. Herefter kommer beregneren med et tal som fx 3000 kcal. Det vil sige, at du kan spise ca. 3000 kcal om dagen uden at tage på eller tabe dig.

OBS! Du skal være opmærksom på at du ikke kan regne med det tal 100%, men for at komme så præcis som muligt på, kan du indtage 3000 kcal om dagen i 1-2 uger og kigge på vægten. Hvis du hverken taber dig eller tager på, så har du ramt dit ligevægtsindtag.

Ønsker du at tabe dig, så kan du lægge dig 250-750 kcal under dit ligevægtsindtag. Vi anbefaler ikke nogen at lægge sig længere under sit ligevægtsindtag ind max 750 kcal, da det kan have en modsat effekt på din forbrænding.

Ønsker du at tage på i muskelmasse anbefaler vi at du lægger dig 250-500 kcal over dit ligevægtsindtag. Og hvorfor ikke mere? Det er fordi der er en stor chance for at tage en del mere fedt på, hvis kalorieoverskuddet er for højt.

Når du ved hvor mange kalorier du bør indtage om dagen for at opnå dit mål bedst muligt, så er det også nemmere for dig at finde ud af om du skal bestille MENU 1, 2, 3 eller MENU 4.

HVOR MANGE MÅLTIDER SKAL JEG VÆLGE FOR 1 UGE?

Du bestemmer selv hvor mange måltider du bestiller pr. uge – du sammensætter nemlig selv din måltidskasse så den passer til din hverdag og dine behov.

Hvis du træner, så anbefaler vi at du spiser 3 hovedmåltider om dagen, udover din morgenmad, shake efter træning og evt. en snack/mellemmåltid om aftenen.

Ønsker du fx at spise som ovenstående og vil have til alle ugens 7 dage, så vælger du 21 hovedmåltider. Til 5 dage, 15 hovedmåltider osv.

Vil du kun spise Get Fit Food til aftensmad eller frokost i hverdagene, så vælger du 5 måltider pr. uge.

Vores måltider er for alle i alle aldre – vi ønsker blot at hjælpe i en travl hverdag, med vores nemme og sunde måltider.

8. FIRMAORDNING

Vi tilbyder frokostordning til virksomheder, som ønsker en varieret og sund frokost.

Hver mandag senest kl. 12.00 leverer vi måltider til alle virksomheder beliggende med postnummer 0-4000.

PRIS FOR LEVERING

Pris på levering: kr. 100 ekskl. Moms

9. SMS-SERVICE

HVORDAN TILMELDER JEG MIG SMS-SERVICE?

Hvis du opretter en konto, via vores hjemmeside, og påsætter dit mobilnummer ved første ordre, er du automatisk tilmeldt vores SMS-service

HVAD MODTAGER JEG PÅ SMS FRA JER?

Du vil på SMS modtage al information omkring levering, servicemeddelelser og kampagner. Samt sender vi en SMS-reminder ud til dig, når det er ved at være tid til at lave en ny bestilling.

Hvis du ikke modtager SMS’er fra os kan det være en god ide at logge ind på din konto og tjekke om du har noteret det rigtige mobilnummer.

KOSTER DET MIG NOGET AT AFMELDE SMS?

Nej, vores SMS-service er gratis både at modtage og at afmelde.

HVORDAN AFMELDER JEG SMS-SERVICE?

Det gør du ved at sende en SMS til 1245 med teksten GETFITFOOD STOP

Her vil vi gøre dig opmærksom på, at du ikke længere vil modtage information omkring levering, servicemeddelelser, kampagner og udløb.

10. REKLAMATION

Ønsker du at reklamere over en vare, eller skulle det ske, at du ikke har modtaget som bestilt, så bedes du kontakte os på support@getfitfood.dk.

Henvendelsen skal ske senest dagen efter din levering/afhentning kl. 12.00, så vi kan nå at rette op på eventuelle fejl og mangler. Husk at medsende en detaljeret fejlbeskrivelse samt dokumentation i form af billeder. Dette er meget vigtigt, så vi bedst muligt kan vurdere sagen og gøre vores bedste for at det ikke sker igen.

(Følgende informationer skal oplyses: Ordrenummer, navn, telefonnummer & adresse)